dostava

Robu isporučujemo samo na području RH!

Minimalni iznos narudžbe je 6.64 €, bez dostavnih troškova i naknada za dodatne usluge.

Način isporuke se bira u obrascu za završetak narudžbe:

  1. dostavnom službom HP
  • 0,00 € (besplatno) za narudžbe iznad 66.36 € vrijednost
  • 4.65 € za narudžbe ispod 66.36 € vrijednosti
  • 4.65 € do 20 kg
  • 9.30 € do 23 kg
  • 13.94 € do 34,5 kg
  • 18.60 € do 46 kg
  • 23.25 € do 57,5 kg
  • 27.90 € do 69 kg
  • 32.55 € do 80,5 kg
  • 37.20 € do 92 kg
  • 41.85 € do 103,5 kg

Napomena: ne isporučujemo robu težu od 100 kg!

Za dostavu veće količine sapunskih blokova (težine iznad 100 kg), baza i ostalih sirovina obratite nam se putem e-maila: [email protected].
Besplatna dostava se odnosi na narudžbe koje teže manje od 5 kg.

Cijene dostave se primjenjuju od 25.10.2022.
Besplatna dostava se ne odnosi na sapunske blokove.

Kupac će biti obaviješten o broju pošiljke koju će moći pratiti putem linka: https://posiljka.posta.hr

Dostava se uobičajeno vrši u vremenu od 08:00-16:00/17:00. Vrijeme dostave nije moguće birati, s obzirom da ovisi o rasporedu dostavne službe za određeno dostavno područje

  1. osobnim preuzimanjem u našoj trgovini 

Preuzimanje naručenih artikala moguće je isključivo nakon naše obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje. Osobno preuzimanje moguće je na adresi Samoborska cesta 114, Zagreb. Prije preuzimanja svakako nas kontaktirajte putem telefona kako biste provjerili je li Vaša narudžba spremna.
Kontakt broj:
091 603 2862.

30

Rokovi slanja

Usprkos tome što rokovi slanja prema uvjetima kupnje iznose 15 radnih dana (a prema slovu zakona 30 dana), gotovo sve narudžbe zaprimljene/uplaćene radnim danom do 15 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe nakon 15 sati radnim danom (osim petkom) predajemo sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 15 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje. Dostava se ne vrši subotom i nedjeljom!

U praksi ovo znači da u 95% slučajeva paketi stižu u roku 1-3 radna dana od slanja. Naravno, u dane pojačane potražnje ovi rokovi se produžuju.

Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu poslat ćemo vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na adresi dostavne službe.

Nažalost, nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Uobičajeni rok isporuke od trenutka predaje paketa dostavnoj službi je 24 do 48 sati za veća mjesta.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

Što ako nisam na adresi dostave?

Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će pokušati dostavu idući radni dan.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Što ako odbijem preuzimanje paketa?

U slučaju odbijanja preuzimanja uredno poslane narudžbe, možemo Vas teretiti za troškove odlazne i povratne dostave, te trajno onemogućiti korištenje našeg web shopa ili nekih njegovih opcija.

Prijenos vlasništva i obveze kupca

Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi. AROMATEKA ESKULAP d.o.o. nije odgovorna u slučaju da niste unijeli adresu dostave ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište. AROMATEKA ESKULAP d.o.o. nije odgovorna ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.

U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba (Hp pošta).

VAŽNO: Ukoliko Vam paket ne stigne u roku od 3 radna dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena, Vaša je dužnost da nas kontaktirate kako bismo mogli provjeriti gdje se nalazi pošiljka.

Ukoliko ne preuzmete paket u vremenskom periodu koji određuje Hp pošta (obično 5 dana) bez obzira na razloge ne preuzimanja (uključujući i ne dobivanja obavijesti o prispijeću pošiljke u poštanski sandučić) i paket bude vraćen pošiljatelju, zadržavamo pravo da naplatimo troškove povrata paketa i troškove ponovnog slanja paketa na željenu adresu (bez obzira da li je prvobitna dostava ulazila u kategoriju besplatne dostave ili ne).

Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer radno vrijeme tvrtke kojoj se dostavlja roba, dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.