Strukturni fondovi

EU PROJEKT

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj

OPERATIVNI PROGRAM
Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.

Opći podaci o projektu

Naziv projekta: Ulaganje u proširenje kapaciteta i povećanje konkurentnosti poduzeća AROMATEKA ESKULAP D.O.O.

Šifra poziva za dostavu projektnih prijedloga: KK.03.2.1.06

Naziv poziva za dostavu projektnih prijedloga: E-impuls

O PROJEKTU
Opći cilj ovog projekta je potaknuti jačanje konkurentnosti poduzeća AROMATEKA ESKULAP d.o.o., kroz ulaganja u proširenje kapaciteta postojeće poslovne jedinice te usavršavanje i unapređenje procesa proizvodnje eteričnih ulja i prirodne kozmetike. Projektom ćemo riješiti probleme nedostatnosti opreme, strojeva i uređaja i idejnih likovnih rješenja te ćemo optimizirati poslovne procese. Podići ćemo kvalitetu radnih uvjeta te kvalitetu samog proizvoda. 

Kroz ovaj projekt, zahvaljujući financijskim sredstvima koja nam osigurava Ministarstvo kroz fondove Europske unije, u mogućnosti smo uložiti znatna sredstva u nabavu potrebnih uređaja, strojeva i opreme, izradu idejnih likovnih rješenja za logotip i ambalažu te izradu deklaracije kojima ćemo ubrzati i poboljšati proces izrade eteričnih ulja i kozmetike te time podići kvalitetu našeg proizvoda i konkurentnost jer ćemo biti u mogućnosti ponuditi učinkovitu i visokokvalitetnu kozmetiku u skladu s europskim standardima. Unatoč pozitivnom poslovanju, iznos koji nova potrebna oprema i uređaji, strojevi, idejna likovna rješenja, izrada deklaracija i marketing zahtijevaju ne bismo bili u mogućnosti sami izdvojiti bez Vaše pomoći.

Na ovaj način, zahvaljujući osiguranim sredstvima, naše poduzeće će se lako prilagoditi novim trendovima usvajajući nove tehnologije što će nam neposredno omogućiti podizanje kvalitete i konkurentnosti te povećanje prihoda i broja zaposlenih te daljnje širenje na domaćem i inozemnom tržištu, posebno tržištu Europske unije. Ciljana skupina ovog projekta na prvom su mjestu naši zaposlenici.

Projektna ulaganja su osmišljena s ciljem da omoguće kvalitetne radne uvjete te na taj način osiguraju realizaciju njihovih potencijala što direktno doprinosi i uspjehu samog poduzeća. Naša ciljana skupina su svakako i naši klijenti koji će zahvaljujući planiranim poboljšanjima dobiti kvalitetan proizvod po prihvatljivoj cijeni. Projekt će biti implementiran na adresi Preradovićeva 34 u Zagrebu.

 

OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA:
SC1: Ulaganjima u proširenje kapaciteta i jačanje konkurentnosti sačuvati postojeća radna mjesta, povećati kompetentnost radne snage te otvoriti 2 nova neto radna mjesta, odnosno povećati broj zaposlenih za 200%

SC2: Ulaganjima u proširenje kapaciteta i jačanje konkurentnosti povećati učinkovitost, proširiti tržište te povisiti prihode od prodaje za 200%

SC3: Ulaganjima u proširenje kapaciteta i jačanje konkurentnosti pridonijeti privatnim ulaganjima u visini od 19% ukupnog iznosa projekta

Ukupna vrijednost projekta: 370.184,93 HRK
Ukupni prihvatljivi troškovi: 336.984,93 HRK

EU sufinanciranje projekta: 273.094,52 HRK
Vlastiti udio financiranja: 63.890,41 HRK
Razdoblje provedbe projekta: 01.07.2017. - 01.01.2019.
Razdoblje prihvatljivosti izdataka: 01.07.2017. - 31.01.2019.
Kontakt osoba za više informacija: Lidija Delić,mag.oec. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., +385 1 3794-568

PROJEKTNE AKTIVNOSTI
1. Nabava strojeva, opreme, alata s montažom, prijevozom

  • Strojna mješalica vakuum turbo
  • Stroj za punjenje - Filling machine
  • Stroj za etiketiranje
  • Stroj za punjenje 1 glava
  • Stroj za zatvaranje čepova
  • Transportna kolica
  • Suhi sterilizator

2. Nabava mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata

  • Termometar digitalni infracrveni
  • Vaga platformska
  • Vaga precizna
  • Usmjeravanje vage prema HRN EN ISO/IEC17025 precizne vage <5kg
  • Ovjernica markice precizne vage <5kg
  • Ovjernica za vage DZNM

3. Troškovi uređenja i opremanja objekta

  • Labaratorijsko staklo
  • Klima uređaj s montažom
  • Namještaj za uređenje prostora (ormari, police, stolovi i stolice)
  • Inox stolovi u proizvodnom pogonu
  • Garderobni ormar dvokrilni
  • Umivaonik s postoljem za proizvodni pogon

4. Troškovi IKT (hardver i softver) i audio-video rješenja izravno povezanih s projektom

  • Prijenosno računalo
  • Laserski printer
  • Idejno likovno rješenje logotipa za liniju eteričnih ulja i kozmetiku
  • Idejno likovno rješenje etikete za eterična ulja
  • Idejno likovno rješenje etikete za biljna ulja
  • Idejno likovno rješenje etikete za hidrolate
  • Idejno likovno rješenje etikete za maslace
  • Idejno likovno rješenje etikete i kutijice za prirodnu kozmetiku
  • Izrada web shopa na CMS platformi

5. Troškovi nabave patenata, autorskih prava, znanja ili drugih vrsta intelektualnog vlasništva

  • Izrada Deklaracije DPP - dobra proizvođačka praksa

6. Promidžba i vidljivost

  • Informiranje i vidljivost
  • Facebook kampanja i Google kampanja (Adwords)

7. Upravljanje projektom i administracija

NOSITELJ PROJEKTA
Aromateka Eskulap d.o.o., za proizvodnju i usluge
Jalovečka 1, 10090 Zagreb, Hrvatska
Tel. (+385) 01/3794-568
www.aromateka-eskulap.hr
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Više informacija na:

shipping icon 01  Besplatna dostava za narudžbe iznad 500 kn

Dostava je besplatna za narudžbe iznad 500 kn. Sve pošiljke šaljemo Hp poštom diljem Hrvatske.

telefon 2  Tel: +385 01 3794 568

Svakim radnim danom dostupni od 10:00 - 16:00h